2011. július 5., kedd

Edward naplója 31


2011. 07. 04. (hétfő)

Tegnap ezer dolgot írtam a naplómba, el is tettem, de történtek események ezután is. Például egy hívatlan vendég jelent meg a terráriumban. Láttam, hogy Al haverkodik valakivel. Azt hittem, Jázminhoz beszél, de emlékeztem rá, hogy ő két fűszál közt elbújva alszik, tehát hozzá nem lenne sok értelme beszélni, így közelebb mentem, hogy megnézzem, mit talált Alphonse. Először nem is tűnt fel, olyan pici volt. Majd' hanyatt vágódtam, mikor közelebb kúsztam, s látom ám, egy meztelen csiga az illető. Váratlan fordulat. Kíváncsi vagyok, mi lesz most, hogy Andi megtalálta. Egyelőre nem lakoltatta ki, sőt, nevet is kapott. Ő lett Mütyűr. Ilyen idióta neve kevés egyénnek van a világon, az egyszer biztos...
Ezen kívül említésre méltó az a darab szépia, amit ma találtam a barackom mellett. Illetve Al barackja mellett, mert ő evett belőle még tegnap, én csak belenyaltam, de aztán a szépia érdekesebbnek tűnt. Ó, igen. Alphonse a tegnapi fürdés után szokatlanul aktív maradt és ez a mai nap is kitartott, még füvet is evett. Talán nem reménytelen eset. Ami Jázmint illeti, ő is a fűszálat választotta, de hamar illegalitásba vonult, azt hiszem, idő kell még neki, mire megszokja az új környezetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése