2011. július 29., péntek

Edward naplója 46

2011. 07. 19. (kedd)

Vannak, akik nem tudnak beletörődni a vereségbe és szakadatlanul próbálkoznak, hogy túlszárnyalják mások rekordjait. Ez Jázmin. Amióta elvesztette a párbajt, csak alszik. Ha ennyit edz, a végén még félnem kell tőle, hogy elhódítja tőlem a kupát. Ts.
Láttam Babyt inni, nagyon vicces, annak a pici csigának a palackkupak egy egész Balaton... jó, nem illik másokon jót röhögni, de messze van még az én méreteimtől (és én sem vagyok nagy...).
Veszélybe került a berendezés a terráriumban: Al belelendült a pitypang-evésbe és a fele növényt kiirtotta. Remélem, nem felejtette el, hogy én is itt vagyok és én is szoktam enni, igaz nem olyan hihetetlen mennyiségeket, mint ő. Tessék, ezen rágódok egész éjjel, ahelyett, hogy ennék. Mindenki alszik, csak én vagyok fent, mint aki most próbálja bepótolni a sok alvás közben elmulasztott fennlétet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése