2011. július 30., szombat

Edward naplója 52

2011. 07. 25. (hétfő)

Úgy szeretem, hogy sosem lehet tudni, melyik nap milyen vicces dolgot lát a csiga. Na igen, ma sétáltam és láttam, hogy Al a tálca szélénél legyeskedik és azt hiszem, alaposan belezúgott. Megértem, mindig finom dolgok vannak rajta, de azért ennyire nem kéne ha oda meg vissza legyen érte. Még mindig nem vagyok kibékülve vele, hogy Alphonse, akinek fiúneve van, egy rózsaszín tálcáért rajongjon. Ez olyan bizarr. Talán túl normális vagyok? Gyorsan nekem is fel kéne vennem valami extrém szokást...
Egyébként rajtunk kívül mindenki horkol, így csak mi találkozhattunk a banánnak hívott csodával. Édes, puha, és ragad. Ezek nagyszerű tulajdonságok, bízom benne, hogy legközelebb is ellátogat hozzánk (^_^).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése