2011. július 29., péntek

Edward naplója 48

2011. 07. 21. (csütörtök)

Az egyik Baby olyan élénk lett, mikor nekiállt esni az eső, nem ismerek rá. Bezzeg Jázmin, most már tényleg kezdem félteni az alvásrekordomat! Jó, kicsit edzettem: aludtam én is, csak a naplót akartam megírni, mert képes vagyok elfelejteni néha. Az én agyam kapacitása is véges, de tudom, hogy jóval okosabb vagyok, mint néhány ember... ezt nem én mondtam. Al viszont nem áll a helyzet magaslatán, ha agyi szintről meg gazdasági érzékről van, szó. Ma is pusztította a pitypangot, hiába magyarázom neki, hogy hagyja nőni kicsit, különben tönkremegy. Falra hányt borsó. Borsó... azt még nem ettem, szívesen megkóstolnám. Persze, nem a falra felszolgálva, jó lesz nekem a tálcán is. Lehetőleg akkor, amikor Al éppen alszik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése