2011. július 5., kedd

Edward naplója 32

2011. 07. 05. (kedd)

Nahát, már egy hónapja itt lakok a terráriumban. Talán nőttem is azóta valamicskét, hogy ide költöztem. Erről jut eszembe, sárgadinnyét eddig még nem kaptam. Jelentem, finom... Igaz, nem voltam éhes, így nem másztam le érte, de Andi megmutatta (azaz odapöttyintette az üvegre az orrom elé, miközben sétáltam). Érdemes lesz számon tartani, a többiek még nem is tudnak róla, hogy új fogás szerepel az étlapon. Talán marad belőle valamennyi, Alphonse és Jázmin is füveztek vacsoraidőben, biztos kevesebb fér majd beléjük... Olyan furcsa Al-t a felszínen látni. Nem zavar, csak szokatlan. Esetleg felvehetné a napirend ritmusát, hátha akkor lehetnének többször közös programjaink. Például mehetnénk golfozni, vagy szervezhetnénk egy LAN-partit. Még gondolkodok különféle lehetőségeken, hátha találok olyat, ami neki is tetszik.
Igaz, Mütyűr már nem lakik velünk, mert kirakták Jázmin üvegébe, mondván, pici és veszélyes még neki a terráriumban lakni, de megemlítem, hogy sokat eszik. Alaposan megcsócsált egy levelet, és méretét meghazudtolóan tud pusztítani. De ha így folytatja, hamarosan megnő és megint velünk lakhat. Mondjuk, lehet Al házi kedvence...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése