2011. július 15., péntek

Edward naplója 33


2011. 07. 06. (szerda)

Nem is tudom, mint írjak. Azon kívül, hogy Alphonse egészen aktív, (komolyan mondom, ha így folytatja, szép kockahaslába lesz) nem történt semmi. Egészen lekötötte az a tő széleslevelű útifű, amivel babrált. Én is mint a mérgezett egér, mentem körbe-körbe. Nem igazán tudom, hova igyekeztem, mert mire odaértem volna, elfelejtettem... ennek örömére, mivel éppen a paradicsom mellett parkoltam le, belenyammogtam kicsit. Mütyűrt néztem még, mit csinál most, hogy egyedül van, de elvolt, mint hal a vízben. Kapott ő is mindenből. Jázmin végre haverkodott velem, bár nem tartott sokáig - meglátta a barackot és máris dobva voltam. Nem óhajtok az efféle kudarcokról hosszasan írkálni, nem látom értelmét; időnk mint a tenger, kialakul majd ez is.
Ja igen, amit még nem említettem: bezöldült a terrárium! A fél tetőt elfoglalta valami furcsa növény... meg egy érdekes, rózsaszín tálca költözött be hozzánk. Én mondjuk hamar megszerettem, mert rajta volt a vacsi, a növénnyel meg úgy vagyok, hogy megnézem egyszer, ha arra járok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése