2011. július 30., szombat

Edward naplója 50

2011. 07. 23. (szombat)

Na, én megmondtam tegnap! Úgy tudtam! Alphonse ma kiölte a pitypangot és nem törődve azzal, hogy én éppen szundikálok, jött nyavalyogni, hogy mind elfogyott. Miért nem Jázmint keltette föl? Azért én nem fogok aggódni, hogy éhen hal, alighogy lehadarta a növény sanyarú sorsáról a borzasztóan tragikus történetet, már ment is a tálához, mikor a kóbor szellem friss paprikát hozott. Volt ott minden, persze, nem csak paprika, de Al furcsa mód rákapott az utóbbi időben. Változnak az ízlések, nemrég még csak füvet evett vagy semmit. Én is változok, például nem rohanom le a barackot, mert tudom, hogy egy-két nap múlva is fogok kapni. Leszoktam róla, hogy úgy viselkedjek, mint a menhelyi kutya és mindent felzabáljak, amit az orrom elé raknak. Bár ehhez idő kellett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése