2011. július 18., hétfő

Edward naplója 40

2011. 07. 13. (szerda)

Nemrég volt lakásfelújítás és tessék, megint nyakig, akarom mondani csápig csúszok az elszáradt növényekbe. Ebből levonom a következtetést, hogy ők sem viselik jól a nyarat. Megérett már egy növényzetcserére a terep, nem szeretem a lepusztult kégliket. Hahó! Kóbor szellem! Gyere és takaríts ki...
Kaptam ma valami különlegességet. A többiek aludtak, ők még nem látták, de én máris degeszre ettem magam belőle - itt a folyosón termett, nagy és piros és hű, de finom volt! Igen, beértek a paradicsomok. Eleinte féltékeny voltam rájuk, hogy a kóbor szellem olyan sokat foglalkozik velük (most gondolj bele, etetni őket, itatni őket meg kapálni meg ha jön a vihar, becipelni...) és úgy voltam vele, azt az időt tölthetné az én abajgatásommal is, de már örülök neki, hogy nem teszi. Egyik részről a paradicsomokat megeszi, engem remélem nem, másfelől ha foglalkozik velük, akkor a megtermelt parikból azért nekem is csurran-cseppen (^_^) nem vagyok ám haszonleső, csak nem szeretem a francia konyhát...
Ó, és még valami: előkerült egy másik Baby! Illetve két lehetőség van - Baby kimászott a hálón keresztül az üvegből és Andi megtalálta ismét nálunk, vagy tényleg egy Baby 2-vel van dolgounk. Ez esetben Baby neve innentől kezdve Baby 1. El vagyok ragadtatva nagyszerű probléma-megoldó képességemtől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése