2011. június 17., péntek

Edward naplója 11

2011. 06. 14. (kedd)

Ma nagyon mérges lettem Andira. Reggel kaptam paradicsomot és mivel nem voltam éhes, délután kezdtem hozzá. Bejött a szobába és észrevette, hogy ebédelek, erre pofátlan módon nem elvette előlem? Felháborító! Persze, utána kaptam frisset, de akkor már megsértődtem, nem akartam hozzálátni. Ha ez még nem elég, hozott egy petrezselyemlevelet és le akart fizetni. De én nem vagyon megvesztegethető. Otthagytam mind a kettőt és inkább más elfoglaltságot kerestem. Átfutott az agydúcomon, hogy tán Al majd felkel és sörözünk egyet, vagy mit tudom én, de olyan lusta lakótársam van, hogy meg sem moccant. Annyira unatkoztam, hogy nekiálltam piszkálni, nem csikis. És nem is érdekelték az egyéni szociális problémáim. Sajnálatos, hogy csigák mennyire antitevékenyek tudnak lenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése