2011. június 14., kedd

Edward naplója 4

2011. 06. 07. (kedd)

Olyan bosszantó dolog történt velem, amilyen ritkán adódik egy csiga életében. Tegnap mit vesződtem vele, hogy tiszta legyek, ma meg mire ébredek? Lent vagyok a talajon és kezdhetem elölről a mosdást. Amúgy tettem ma több felfedezést: sokszor nyitják ki az üvegláda ajtaját, amit valójában terráriumnak hívnak, továbbá amikor megszabadítanak az ételtől, amit nem ettem meg és adnak valami újat, azt hallom, hogy Edward így, Edward úgy, és rájöttem, hogy ez az Edward bizony én vagyok. Mivel eddig nem volt nevem, nem tudom, ez illik-e hozzám, vagy szép név-e, de még mindig jobb, mint a Falánk. Úgy hívtak az előző kertben, ahogy éltem, de ezt a nevet nem emberek adták, hanem a többi csiga. Mégiscsak szebben hangzik a mostani, nem? Bár ez az étkezési szokásaimat nem befolyásolja. Azt hiszem, a kóbor szellem rejtélye is megoldódott: Andinak hívják. Tudok neki örülni, amikor esőt csinál napi kétszer, főleg ebben a melegben esik jól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése