2011. június 28., kedd

Edward naplója 17


2011. 06. 20. (hétfő)

Egy fejlődésben lévő szervezetnek sok alvásra van szüksége - most olvastam a neten. Tehát nem vagyok lusta, hanem ilyenkor fejlődök. Ez immár tény. Legalábbis akkor alszom, ha nem éppen hagynak, hiszen Alphonse igencsak zajosan tudja csámcsogni a cseresznyét. Úgy gondolom, kezdni megszokni, hogy velünk él, valamivel élénkebb lett és többet nézelődik. Amilyen barátságosak vele, szépen kezd feloldódni. Mindazonáltal nem ismerem még őt jól, nyilván mert nem egy fajba tartozunk. Hát, jó lenne, ha a kérésem meghallgatná az ég és a legközelebb érkező lakótársam olyan hiperaktív lenne, mint amilyen én vagyok. Az ígéret már elhangzott, most várok. Persze, milyen kényelmes lenne, ha Andi sietne ezzel a projekttel, s hamar lenne akivel versenyt csússzak, meg cseresznyézhetnénk egy tálból, együtt pancsolhatnánk a medencében, mert kérem egy csigának is kell egy kis romantika az életébe... nahát, ez úgy hangzott, mintha valami shoujo mangából szalajtottam volna. Heheheee, lebuktam. (^_^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése