2011. június 28., kedd

Edward naplója 20


2011. 06. 23. (csütörtök)

Nahát, milyen kiváló nyomozó vénával megáldott gazdám van: adott nekem tegnap este cseresznyét, és mivel ma egy, azaz egy centiméterrel közelebb voltam hozzá, ebből megállapította, hogy az éjjel ettem a gyümölcsből. Nagyszerű, de azért erre még nem adnak szakképesítést.
Al nem került elő tegnap óta, azt hiszem, lázadó korszakát éli és kerüli a szomszédságát is. Sajnálatos, pedig én szívesen haverkodnék vele. Vagy a másik lehetőség a kiscsiga-inváziós verzió, de az inkább eszembe se jusson.
Furcsa szerzet az ember, mindent tudni akar - például, hogy mit szeretek jobban. Kaptam paradicsomot, nekiálltam, mint a jó kisfiú. Erre Andi odagyömöszölt tőle nem messze egy falat sárgabarackot is. Fogalmam sincs, mi jár a fejében, de remélem, nem gondolta, hogy a paradicsom versenyre kelhet a barackkal. Olyan nincs. Még a mesében sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése