2011. június 17., péntek

Edward naplója 9

2011. 06. 12. (vasárnap)

Egész álló nap húztam a lóbőrt, néha kinéztem, Alphonse mit csinál, de ő sem volt túl aktív. Kaptunk paradicsomot meg paprikát, de meleg volt és nem voltam éhes. Alphonse körbejárta a fél terráriumot, de nemigen foglalkozott velem. Inkább csak bambult. Elég lomha egy alak, az biztos. Bezzeg én! Estefelé gondoltam, nagytakarítok. Andi csinált esőt és egész jó idő lett a növények közt, és totál belemerültem a házam tisztításába. Egyszer csak látom, elmegy aludni a laptop, minden sötét. Nem baj, gondoltam, nemsokára végzek én is. Folytattam a munkát. Aztán hallom, a kóbor szellem kimászik az ágyából és megáll a szoba közepén. Mindenhol sötét, nem tudtam, mit nézhet, úgysem lát semmit. Ekkor jöttem rá, hogy nem néz, hanem fülel: megy a szekrényhez, megy az asztalhoz, böködi a virágokat. Gőzöm sem volt, mit keres, de elég hülyén nézett ki... Egyre közelebb jött hozzám, de engem nem érdekelt, mit akar. Majd mormogott nekem valamit, talán azon volt kiakadva, hogy ahogy nyalogattam a házam falát, kaparó hangot adott ki, és ha jól vettem ki a nyavalygásából, ezzel nem hagytam őt aludni. Bocs, ez van. Aktív életet élek, alkalmazkodj hozzám... ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése