2011. június 22., szerda

Edward naplója 14

2011. 06. 17. (péntek)

Nagyon vicces, amikor Andi frászt kap minden velünk kapcsolatos kis apróságtól. Ma azon akadt ki, hogy a tegnapi paradicsom (ami bement, ugye, annak ki is kell jönni) miatt a csomagocskám piros lett. Nálam ez nem okoz meglepődést, de úgy látszik, ő hirtelen nem vágta a dolgokat. Pedig olyan logikus...
A másik, ami mókás benne, hogy fotókat csinál rólunk. Tudtam én, hogy hihetetlenül nagyszerű egyéniség vagyok, de amikor már a kamerát is naponta ötször lóbálja a terrárium fölé, az már inkább a paparazzi kategória. Lehet, hogy újságírónak készült, csak útközben eltévedt.
Néha unatkozok, Alphonse sokat alszik, mint akit fizetnek érte, és nekem ilyenkor semmi dolgom, azon kívül, hogy emésztek. Gondoltam, megpiszkálom Al-t, hátha felébred, aztán majd fütyörészve közlöm vele, hogy nem én voltam, és ha szerencsém van, még el is hiszi. Ha más nem, hát ráfogom a kóbor szellemre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése