2011. június 14., kedd

Edward naplója 6


2011. 06. 09. (csütörtök)

A tegnapi fűszál kicsit sok volt, vagy 10 percig ültem a WC-n, de én győztem. Amikor a kóbor szellemnek feltűnt, milyen ügyes voltam, eltakarította utánam a művem. Erről az eszembe jut egy macska ismerősöm, aki igencsak fiatal korában összepisilte a gazdi szőnyegét, majd büszkén kijelentette: "Ügyesen pisiltem." Hát, azért nem akarok ide jutni. Mentségére szolgáljon, még kölyök volt, ráadásul, a lassan tanulós fajtából.
Az est fénypontja a barack volt. Igen, a sárgabarack. Túltesz még az epren is, olyan zamatos és az íze, na, az pont nekem van kitalálva. Elhízni sem fogok, mert lemozogtam. Tettem két kört a terráriumban, de olyan fáradt lettem, hogy most korábban kell mennem aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése