2011. június 14., kedd

Edward naplója 3


2011. 06. 06. (hétfő)

Estig aludtam, de nem lehetek olyan lusta, hogy ne mosakodjak. Ezzel az alapelvvel keltem fel, mikor a Nap már lefelé ballagott az égen. Legalábbis akörül lehetett az idő, mert ugye a Napot nem láttam, csak feltételeztem, hogy sétál a horizonton. Mindenesetre most aztán tiszta lettem, hurrá. Azt hiszem, indulnom kéne a szépségversenyen. Kár, hogy a ripityára tört házam miatt diszkvalifikálnának, de ez most mellékes, úgyis én nyernék, ha be tudnék nevezni.
Az a múltkori eper olyan fincsi volt, hogy egyfolytában csak rá tudok gondolni. Kérek majd egy étlapot, megnézném, mik szerepelnek még a választékban.
Ja, és a nagy kérdés, hogy mit csinál a csiga a házában, amikor egész álló nap ki sem jön - hát internetezik! Mégis mit gondolnak, csak az emberek értenek hozzá? Tévedés. Naplót írok, böngészek, és levelet írok a barátaimnak. Írnék, ha tudnám a címüket, de azt sajnos elkevertem, mert egy kicsit rendetlenség van. Ráérek majd később megkeresni, most megyek, alszok tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése