2011. június 22., szerda

Edward naplója 15


2011. 06. 18. (szombat)

Drága gazdám ma nem volt itthon. Éhen szerencsére nem maradtam, málna volt a menü, de valahogy nem tudott levenni a haslábamról. Talán hiányzott, hogy nem gügyög nekem senki. Nem tudtam, hogy ilyen szentimentális vagyok. Általában teszek rá, hogy mások mit akarnak, élem az életem saját belátásom szerint. Nem, ez nem csigatempó. Legalábbis az enyém. Délután azért kikukucskáltam, hátha Andi csak elbújt, de nem láttam sehol. Túl nagy volt a csend. Vállat vontam és elindultam meglátogatni Alphonse-t, de útközben megláttam egy furcsa valamit, amivel eddig még nem találkoztam. Mikor közelebb kúsztam, szép lassan, hátha csigaevő dologról van szó, elkezdett derengeni, hogy mintha már néhányszor elmentem volna előtte. És valóban: megtaláltam a medencét, olyan jót pancsoltam, nem is tudom, eddig miért nem foglalkoztam vele. Kész jakuzzi, csak buborékok nincsenek benne. Mindenesetre jól esett, és utána folytattam az utam Al háza felé. Már bújt elő, mikor megérkeztem, nem győzött nyújtózni. Sétáltunk egyet és megbeszéltük, hogy mivel a kóbor szellem ma nem mondja, hogy "jó éjszakát", így ma nem alszunk. Bizony! Helyette buliztunk egy hatalmasat, aztán reggelre tiszta romhalmaz lett a terrárium. Még jó, hogy nem nekem kell kitakarítani...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése