2011. június 14., kedd

Edward naplója 5


2011. 06. 08. (szerda)

Ma leginkább aludtam, a múltkori tobozmászás enyhén izomlázat okozott, most kezdek helyrejönni. Találtam füvet a délutáni sétám alkalmával és mondjuk úgy, hagytam magam elcsábítani. Olyan szépen lengedezett felém, hogy már-már önként bemászott a számba. Nem szeretem megváratni az ebédem, így hát eleget téve óhajának mára jól is laktam. Legutóbb az epret ettem, ami bár sokkal finomabb volt, mégsem lehet minden nap ilyen extrém zsákmányom. Ma éreztem először, hogy ki kéne nézni a terráriumon kívülre is, persze csak az üvegen keresztül. Az asztalon két csokor petrezselyem virít, mosolyognak rám, meg még néhány ismeretlen növényféle, de azon szobai életmódot folytatnak, nem olyan guszták. Nem lehet mindenki tökéletes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése